هتلهای جدید در کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتلهای جدید در کیش

 

 

هتل پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند در تور کیش تهیه نمایند.هتل پارمیدا از اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن  مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر و... می باشد.

مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن مانند استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را در تور کیش نوروز 95 تجربه کنند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری در تور کیش می باشد.

 

 

 

 

 

مجموعه هتل ترنج کیش شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا است که در مجموعه دارای ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر می باشد. این هتل در ساحل زیبای خلیج همیشه فارس در چهار طبقه و با نمایی تلفیقی از سنت و مدرنیته چشم نواز میهمانان تور کیش می باشد.هدف از ساخت این مجموعه فراهم کردن تجربه یک زندگی رویایی – دریایی و اقامت بر روی آب برای میهمانان تور کیش و دید کامل به غروب ساحل جزیره کیش می باشد. این هتل دارای ۱۰۲ اتاق و یک رستوران مجلل در وسط طرح ترنج است.همچنین این هتل ساحلی دارای: رستورانی بر روی آب، آب نمای موزیکال ، قایق های چوبی، سالن ماساژ و یوگا در تور کیش نوروز 95 می باشد.این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای, رستوران های روباز و سر پوشیده ، کافی شاپ یخی، فروشگاه ، سرزمین بازی، فضاهای ورزشی، حمام آفتاب، استخر در بام هتل و … برای گردشگران تور کیش می باشد.این هتل دریایی به صورت ویلایی روی آب و به شکل طرح ترنج ساخته شده است.راه دسترسی به این اتاق های این هتل در تور کیش از طریق اسکله های چوبی است که این اتاق ها را به هم مرتبط می کند.مسیری که از خشکی به هتل متصل می شود از طریق اسکله شیشه ای خواهد بود که به طور قطع برای گردشگران تور کیش بسیار جذاب است.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: